vineri, 13 noiembrie 2009

Basarabean (roman) in Romania

Un subiect entuziast pentru unii, dureros pentru altii - studiile in Romania reprezinta pentru mine nu doar o oportunitate, ci si un dar. Adevarata satisfactie oferita de statutul de bursier al statului roman am inceput s-o resimt de curand, cam de vreun an incoace, in momentul in care am intalnit cateva persoane, foarte interesante de altfel, prin intermediul carora am ajuns sa cunosc Asociatia Tinerilor Basarabeni din Iasi. Si atunci a inceput noua mea viata - o viata plina de evenimente, de idei, de oameni, de informatii.
Dupa o vara in care taberele, marea si distractia s-au impletit cu politica, munca, noptile nedormite si zilele umblate prin satele Moldovei in Campania Adevarul, am revenit la Iasi cu idei noi si cu multa dorinta de a le implementa. Nebunia crizei politice din Moldova insa ne urmareste inca. Trecand cu brio testul de rezistenta impotriva "stabilitatii" din gandirea moldoveanului, pozitiile si principiile unora dintre cei pe care i-am ales sa ne reprezinte incep a se fisura. Imbucurator e faptul ca avem un executiv functionabil si un prim ministru competent.
Dar nu asta era subiectul articolului (asa zisului articol). Sa revenim la studentii din Romania. Daca tot ziceam de Asociatia Tinerilor Basarabeni, va anunt cu drag ca opera mea de arta se incheie aici - revin la activitatea mea din Asociatie, unde va astept si pe voi la www.tineribasarabeni.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu