duminică, 15 noiembrie 2009

Intrevederea intre prim-ministrul Republicii Moldova, Vlad Filat, si studentii basarabeni din Romania

Dupa o noapte nedormita intr-un vagon plin de tigani, o dimineata friguroasa la gara de nord din Bucuresti si cinci ore de asteptare in fata Facultatii de Drept a Universitatii din Bucuresti a venit si momentul adevarului. Mi-am dat seama dupa aplauze ca prim-ministrul a intrat in sala. Stateam in primul rand, foarte nerabdatoare sa vad daca isi mai aminteste de mine. Nu pot sa va redau ce stare euforica am avut in momentul in care m-a observat, mi-a zambit si a vorbit despre cum am "luptat" impreuna in campania din vara si cum am reusit sa schimbam un regim autoritar, readucand la guvernare unul democratic. Astazi mi-am reconfirmat faptul ca respectul pe care il am fata de dl Filat este bine fondat. Nu a fost nici o intrebare care sa-l blocheze, cu toate ca s-a dorit acest lucru de catre unii. Indiferent daca se alege sau nu presedintele pana pe 10 decembrie, eu voi sta cu inima impacata ca tara noastra e in maini bune.
Tin sa mentionez faptul ca acest articol reprezinta doar parerea mea personala, subiectiva probabil, cu toate ca la Bucuresti am fost prezenta in calitate de secretar al Asociatiei Tinerilor Basarabeni din Iasi. Cu mai multe detalii revin maine - drumurile la Bucuresti cu trenurile romanesti este destul de obositor.

Un comentariu: