vineri, 19 noiembrie 2010

Astăzi am dat nan în nas cu rectorul Universității Konstanz. E a treia oară când îl văd venind să stea la o cafea cu cei care mai au treabă cu universitatea. Avem o cafenea în universitate, lucru sfânt pentru studenți, mai ales în ziua în care au avut de dat teme. Prima dată când l-am văzut pe domnul rector acu vreo săptămână, m-a surprins faptul că a stat la coadă, ca toți studenții de rând, ca să-și ia o cană de cafea. Este și un prilej bun de a mai comunica cu studenții și profesorii. Și e și plăcut pentru cei care îl întâlnesc. Am încercat să-mi închipui cum ar fi să mă întâlnesc cu rectorul de UAIC la o ceașcă de ceva. Marketingul poate fi uneori surprinzător de simplu.
Oricum, în universitatea asta se întâmplă foarte multe chestii care pentru mine încă par deosebite. Să veniți o dată la Konstanz, este un loc absolut superb!

2 comentarii: