miercuri, 23 iunie 2010

Incursiune într-o altă lume

Astăzi am intrat într-o altă lume, într-un alt mediu. Trecând peste emoțiile și, poate pe alocuri, șocul primului contact, a fost un sentiment destul de ciudat. Spre seara am avut parte de câteva clipe libere în care am reflectat asupra stării de ”a fi de cealaltă parte a baricadei”. Cât de puțin vedem de pe partea noastră și cum îi judecăm pe cei de dincolo fără a-i cunoaște și fără a cunoaște adevăratele motive care stau la baza acțiunilor lor.

2 comentarii:

  1. mi-e dor urato...si ca sa ma leg si de postare: noi nu vedem lucrurile asa cum sunt...ci le vedem cum ne afecteaza...
    Multa bafta in noua baricada si nu uita ca esti minunata.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, salutare! si mie mi-e dor de voi. veronici a noastra cred ca pleaca deja. apropo, am o veste buna - i did it! am primit cetatenia romana! sper ca in jumatate de an sa termin cu actele si sa pot trai linistita. poate merem pana la vecini inainte de stresiunea finala, ce zici?

    RăspundețiȘtergere