joi, 23 septembrie 2010

Vreme trece...

În ultima vreme evenimentele s-au precipitat cu viteză foarte mare în viaţa mea. Amînvăţat să privesc lucrurile cu mai mult calm şi cu mai multă detaşare. Învăţ să nu mă mia identific cu lucrurile şi opiniile şi să-mi administrez în mod cât mai raţional (îmi stă pe limbă "pragmatic") energia.
Mai sunt câteva zile şi plec în Germania. Înainte de asta mai întreprind o călătorie la Iaşi şi Bucureşti. Asta înseamnă că peste o zi voi începe a fi "pe drumuri". Cât de bine nu m-aş controla, totuşi ceva se întâmplă în sufleţelul meu vizavi de această plecare. Emoţiile apar, chiar dacă deseori sunt greu de identificat chiar şi pentru mine.
Sunt confuză. În mine încearcă să supravieţuiască împreună două persoane cu dorinţe diferite. Una vrea să se rupă, să zboare, să cunoască lumea şi să simtă libertatea. Cealaltă vrea să se dedice lucrurilor pe care le-a început şi pe care le consideră interesante. Îmi pare rău să las în urmă, chiar dacă pentru o perioadă mai mult sau mai puţin îndelungată, persoane cu care mi-a făcut plăcere să lucrez, persoane de la care am învăţat foarte multe chestii şi în compania cărora mă simt "eu".
Încerc să înţeleg ce se întâmplă în Moldova şi adeseori mi se încâlcesc gândurile în cap. Procesele sunt atât de complicate şi complexe, încât fără o experienţă cât de cât decentă în domeniu, îţi este foarte greu să le prinzi firul. Eu cam asta încerc să fac. Şi sunt foarte mulţi factori care ar trebui luaţi în considerare.
Eu în general încerc să evit chestiunile legate de politică atunci când vine vorba de exprimarea mea online. Dar simt că vreau să spun anumite lucruri şi poate că ar trebui să o fac. Dar pentru asta încep altă postare, să nu fie un talmeş balmeş aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu