miercuri, 29 decembrie 2010

Finalul unui capitol important din viața mea

Catre Consiliul Director al ATB Iasi

In atentia Adunarii Generale a ATB Iasi


Dragi colegi si prieteni ai ATB,


Prin prezenta va informez despre decizia mea de a demisiona din functia de Presedinte al Asociatiei Tinerilor Basarabeni din Iasi. Motivele sunt schimbarea obiectivelor pe plan personal, precum si a prioritatilor organizatiei.

Deciziile in privinta activitatii organizatiei vor fi luate in continuare de catre Consiliul Director, urmand ca la prima sedinta din noul an la care vor fi prezenti majoritatea membrilor du drept de vot sa fie luata o hotarare privind evolutia si functionalitatea ATB.

Din acest moment nu mai am nici o influenta asupra deciziilor luate in organizatie, decat sub forma unor sfaturi, si activitatile organizatiei nu mai pot fi asociate cu numele meu.

Va urez din suflet mult success in actiunile viitoare si va multumesc pentru sprijinul acordat de-a lungul activitatii mele in cadrul organizatiei.


Cu respect,

Olga Bondari

6 comentarii:

  1. Pentru orice început, există un sfârșit, iar orice sfârșit ne arată un nou început! Capul sus și mergi mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta in tot ceea ce faci!!!
    A fost constructiva, productiva si placuta colaborarea cu tine.
    HRANESTE-TI MINTEA CU GANDURI MARI!!!
    Un sfat, care il aplic si-n cazul meu(cu toate ca sunt multi *ffoarte multi,care il iau in de ras, descurajandu-ma), dar eu CRED in el:
    Nici o persoana nu isi depaseste cele mai indraznete asteptari, daca nu incepe cu asteptari indraznete!!!........
    Cred ca stiu ce asteptari tu ai :)
    SUCCES !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. This end is a new start :) Dar esti destul de mare ca sa stii deja asta. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...draga olguta, te mai astept sa mai dai un semn pe mess ...!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da nu cumva ai plecat ca a facut Caranfil agitatie pentru Filat pe spatele ATB cat nu ai fost in Iasi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si urarile care mi le-ati scris aici!
    Sa ne auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere