duminică, 28 februarie 2010

Cum am întâmpinat primăvara cu cântece și plăcinte...


Acest articol va fi mai mult un fotoreportaj decât un articol propriu zis. Evenimentul a ieșit bine - am confecționat mărțisoare alături de profesori, de Părintele Merticariu și Valentin Talpalaru, cu toții încântați de faptul că putem face ceva de care nu ne-am mai ocupat din copilărie. Am cântat mai mult decât ne-am așteptat, am servit lumea cu plăcinte și vin mai devreme decât am programat și am avut oaspeți mai entuziasmați decât am sperat. Acum vă las să vă uitați la poze și fug la treabă.

3 comentarii:

  1. Mai facem, Mimi. Dupa cum ai auzit, aceasta a fost prima dintr-un intreg ciclu de sezători. Data viitoare poate vii si tu in organizare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar a fost foarte frumos. Am mostenit traditii frumoase de la stramosii nostri. Sper sa le pastram si sa le transmitem si urmasilor nostri...ar fi pacat sa nu

    RăspundețiȘtergere