duminică, 17 octombrie 2010

UniBall


Balul Universităţii Konstanz - un eveniment care aduce alături profesori, absolventi, colaboratori ai universităţii şi studenţii. Atmosfera a fost absolut splendidă - peste tot baloane, muzică live interpretată de o trupă de jazz, bărbaţii în costume şi femeile mai frumoase ca niciodată. Pentru cei care nu ştiu dansuri clasice, la etaj mixează un DJ. Şi acolo muzica este bună - o combinaţie de retro, latino şi pop. Salsa dansează toţi - indiferent de vârstă şi de statut. Jos solistul cu început de cărunţie cântă despre cum începe viaţa la 66 de ani. La şampanie se servesc fructe şi îngheţată. Pentru supa de la miezul nopţii nu a mai rămas loc. Câteva perechi te lasă împietrit de măiestria dansului lor.
Pe scurt - am găsit în sfârşit petrecerea perfectă pentru mine. Departe de zgomotul asurzitor al muzicii pe care nu o pot înţelege, departe de fiţe. Locul unde lumea se bucură din plin de tot ce are în jur. Păcat că balul universităţii se organizează doar o dată pe an.

3 comentarii:

  1. cat ma bucur pentru tine...si cu siguranta ai observat ca majoritatea baloanelor erau "albastru, galben, rosu....si verde" ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. am observat :P si chiar m-am gandit la tine, ca sigur ti-ar placea. apropo, eu am cateva baloane acasa - albastru, galben, rosu si...verde :P

    RăspundețiȘtergere