miercuri, 6 octombrie 2010

Prima săptămână în Konstanz (foto)

Am ajuns la Konstanz. Sunt vie și sănătoasă. Conducându-mă după principiul că mai bine o dată să vezi decât de 100 de ori să auzi, vă las să vă uitați la poze. Alpii de dincolo de Bodensee. Acolo e deja Elveția.
Apusup de soare pe care l-am prins aseară când mă întorceam de la universitate.
Priveliștea de pe terasa cantinei. Ți se cam oprește mâncarea în gât când vezi așa frumusețe. Mai la dreapta se vedeau Alpii.
Hotarul dintre Germania și Elveția - un hotar al operelor de artă. Așa se și cheamă - Kunstgrenze.
Aici eram în două locuri în același timp. Mai bine zis în două țări. Mă duce cu gândul la A walk to remember.
Așa zboară avioanele de dimineață de la Zurich.


Portul de iahturi.
Bodensee și Inselhotel.

Mai multe poze săptămâna viitoare. V-am pupat pe toți!

Un comentariu:

  1. superb!te invidiez,dar stii ca e invidie alba,si a bucur nespus pentru tine!pupici!
    cuzea

    RăspundețiȘtergere