duminică, 6 decembrie 2009

S-a strecurat Moșul pe sub ușă

Astăzi e 6 Decembrie, e Sfântul Nicolae. Felicitări tuturor celor care își sărbătoresc ziua numelui și celor la care Moșul a venit azi noapte.
Am încercat să fim cuminți anul acesta. Ieri, după o zi de alergat prin magazine și după ce ne-am întors de la ședința Asociației Tinerilor Basarabeni din Iași, ne-am dus toate cinci (fetele mele din cameră) să ne spălăm ghetuțele. Le-am aranjat frumușel la ușă, dar nu afară, ci în interiorul camerei. Doar Bobolino avea o pereche de papuci mai vechi și a hotărât să facă un experiment - i-a lăsat pe hol lângă ușă împreună cu un mesaj pentru Moșul. Ideea a fost năstrușnică, dar a dat roade. Am mâncat câteva bomboane și acum avem cartofi, ceapă și usturoi să ne facem mâncărică.
În așteptarea Moșului ne-am mai uitat la câteva filme. Era sâmbătă seara totuși. De ieșiri nu aveam chef, așa că am stat în cameră în fața unui ecran de 17 inch. Moșul s-a lăsat așteptat. Nu am mai rezistat și ne-am dus la năniță. Dimineața când ne-am trezit, am găsit papuceii plini de tot felul de bunătățuri. Nu a uitat, totuși, Moșul de noi.
Sper din tot sufletul ca glucoza pe care am reușit s-o consum azi sa-mi fie de ajuns până termin de învățat pentru examenul la Geometrie Computațională.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu