sâmbătă, 19 decembrie 2009

Vine vacanta!

În ultimele zece zile am tot umblat cu colindatul împreună cu Asociația Tinerilor Basarabeni din Iași, iar în ultimele patru zile natura a fost de partea noastră și ne-a trimis cea mai frumoasă zăpadă din ultimii ani. Dacă ar citi această postare cei care au fost nevoiți să conducă pe așa vreme, probabil, ar fi destul de indignați. Însă pentru noi, cei tineri, zăpada nu a fost un obstacol, ci chiar o mare bucurie. După ședința de marți seara a Asociației ne-am bulgărit cu toții ca niște copilași în fața Universității ”Alexandru Ioan Cuza” și am ajuns acasă mai albă decât Alba-ca-zăpada.
Aseară am revenit acasă, la Chișinău, și m-a cam bușit râsul când am aflat de la șoferul de taxi că primarul orașului este vinovat pentru că ninge atât de tare și pentru că drumurile sunt înzăpezite. Probabil pentru blocajele de la Paris, Moscova și alte orașe tot el e vinovat.
Îmi lipsește atmosfera de sărbători care plutește deasupra Iașului de vreo două săptămâni. Aici nu se prea resimte. Poate mai aproape de Revelion. Mi-e dor de voi, dragi prieteni din Asociație. Vă aștept în capitală să mai colindăm și pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu