miercuri, 7 aprilie 2010

(Photo) 7 aprilie 2010

La un an după evenimentele din 7 aprilie 2009 liderii tuturor (aproximativ tuturor) partidelor politice din Republica Moldova, intelectuali, oameni de vază din arta și cultura basarabeană, tineri și mai puțin tineri s-au reunit cu toții în fața clădirii Parlamentului pentru a-i comemora pe cei care au pus bazele unui nou început. Am fost prezenți la miting împreună cu colegii din Asociația Tinerilor Basarabeni din Iași, noi care acum un an eram pe partea cealaltă a Prutului, mai exact la vama din Sculeni, scandând ”Vrem acasă!”. Astăzi totul a fost mult mai liniștit - am reușit chiar să facem câteva poze cu prim-ministrul țării, Vlad Filat, cu Dorin Chirtoacă și Mihai Ghimpu. La 18.00 am mers la spectacolul ”7 aprilie 2009”, un spectacol excepțional și emoționant. Mi-a plăcut o frază rostită de Vlad Filat la finalul piesei - ”Trecând peste toată durerea, e nevoie să vedem și partea pozitivă a lucrurilor - 7 aprilie 2009 ne-a oferit un nou început, un început pe care nu avem dreptul să-l ratăm!

2 comentarii:

  1. Ura,ma vad si eu in poze :)
    PS: Asta o fost o gluma
    Imi pare rau ca nu am fost la miting anul trecut de 7 aprilie (din motive personale), dar asta nu inseama ca sunt mai indiferenta decit ceilalti, am trait si eu emotii de regret si dezamagire, acasa unde ma aflam, privind stirile la PROTV;
    Iar pe 7 aprilie 2010 s-a sarbatorit adevarata ZI a Independentii, dar si ziua de comemorarea a celor care a contribuit la libertatea si democratia noastra din prezent, nu un sabantui cum spunea un deputat al PCRM

    RăspundețiȘtergere
  2. cu oameni ca tine ,inceputul nu-l vrti rata!Inceputul e lung si ai incredere...

    RăspundețiȘtergere