duminică, 30 mai 2010

Gata cu cetatea

Copii de grădiniță, elevi în clasele primare, adolescenți, părinții și bunicii lor - cu toții au donat câte o carte și au scris un mesaj pentru copiii din Gimnaziul Internat Ungheni. Am avut două zile pline de soare - vremea a ținut cu noi și ploaia a venit doar după ce am plecat noi cu cărțile din parc. În răgazul dintre vizitele tinerilor arhitecți mai reușeam să răsfoiesc câte o cărțulie - e o boală și asta - cum dau de cărți, nu prea mă mai pot dezlipi de ele. Cu toții au fost minunați, dar cel mai mult mi-a plăcut Denisa, o fetiță de patru ani, care nu știa încă să scrie, dar care a dorit foarte mult să contribuie la zidirea cetății noastre și a desenat o păpușică pe carte. Și mai mare ne-a fost bucuria când a venit ieri Sia cu tricourile noastre care, sinceră să fiu, au ieșit superbe. Abia mă abțin să nu dorm în al meu.
Mă bucur că am reușit să facem un lucru bun - am adunat cărți pentru copiii din Ungheni, le-am făcut o plăcere și celor din Iași, iar noi, pe lângă muncă, ne-am distrat de minune!

2 comentarii:

  1. Super, imi pare bine ca am reusit sa demonstram inca odata , cat de uniti suntem. Cred ca infaptuirea unor lucruri divine ne facem sa fim atat de uniti :)
    Bafta in continuarie in ceea ce faci, caci faci bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ati facut ceva minunat :D cetatea cartii si concertul pot spune ca au fost niste proiecte absolut fantastice, mai ales pentru copii.

    RăspundețiȘtergere