vineri, 28 mai 2010

Se tot întâmplă lucruri

E trecut de unu noaptea. Maine, de fapt azi, am parțial și am terminat de lecturat teoria pentru EDP. Am observat că se tot întâmplă lucruri ”importante” în jurul meu. Ieri a fost finala Cupei României și, spre mirarea mea, juca Vasluiul cu Clujul. Nu sunt microbistă. Îmi place doar Oliver Kahn pentru că mi-a trezit interesul pentru limba germană. Astăzi iarăși am aflat că a fost a doua semifinală la Eurovision (sper să nu greșesc). Noroc de fetele din cameră. Ele mă mai informează privitor la viața mondenă.
Zilele tind să se lungească, iar nopțile să se scurteze. Acu ceva timp râdeam când îmi povestea un prieten la Chișinău despre sesiunile din Iași când stăteau cu ”ligheanul cu apă rece la picioare”. Am aflat și eu ce înseamnă ligheanul cu apă rece. Nu tocmai din cauza sesiunii, dar o pondere are, totuși, și ea. Un lucru pot afirma cu certitudine - este foarte revigorant.
Zilele astea am avut bafta să întâlnesc câțiva oameni care emană energie pozitivă și te molipsesc de ea. O discuție plăcută și câteva glume sau vorbe bune te fac să uiți și de căldura de afară, și de 9 ore alergate din Copou în centru și înapoi. Cred că o să-mi ”fac” treabă pe acasă. Mi-e dor de ai mei. Din păcate nu prea sunt găuri în program.
Apropo, la Balena concertul încă nu s-a încheiat. Se pare că voi adormi cu muzică de chitară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu