marți, 16 martie 2010

Weekend lung

E marti deja. Știu, probabil e destul de târziu să scriu despre weekend, însă mai devreme nu am apucat. Am revenit în caravană. După două zile pline am ajuns la Rădăuți și ne-am cazat la o margine de oraș. Așa că vă salut din nordul Moldovei și, dacă vreți să treceți pe aici, să știți că este extrem de frig.
Weekend-ul meu a început demult - vineri după amiază am plecat de la Suceava spre Iași. Pentru cei care încă nu știu, vineri, 12 martie, am sărbătorit Ziua Bărbaților în cadrul Asociației Tinerilor Basarabeni (flăcăii noștri și-au ales singuri data). I-am invitat pe toți la cafeneaua Pretty Ladies, la care au ajuns spre seară după ce au descifrat toate indiciile din poezia special dedicată lor. Am încercat să le arătăm că pentru noi ei reprezintă niște eroi și i-am tratat ca atare.

La 24.00 am început să sărbătorim ziua de naștere a surorii mele. Cu ocazia asta, Steluța, te mai felicit o dată! Petrecerea a continuat până duminică noaptea, după care de dimineață am mers la ultima parte a conferinței BRIO, iar seara am sărbătorit încheierea acestui proiect împreună cu echipa AIESEC care a contribuit la organizarea lui. Partea cea mai grea a fost luni dimineață când a trebuit să mă trezesc la 6.00 pentru a fi la timp în Suceava și a-mi relua activitatea în caravană.

Mai e o chestie de care nu vreau să uit. Astăzi e ziua de naștere a unei tinere domnișoare - Valeria Stratan (verișoara mea dragă), care împlinește 15 ani și căreia îi urez tot binele din lume. La mulți ani, Valerica!

5 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru felicitari. Am cei mai superbi frati. Succes in continuare in caravana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce relatii superbe s-au stabilit in cadrul asociatie noastre...am ajuns sa ne facem surprize placute...dar principalul reciproce.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur mult ca iti place Natalia. Am muncit mult pentru asta si vom munci mult si in continuare pentru a face ca lucrurile sa mearga si mai bine. Ne vedem in curand la Iasi!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucura nespus de mult alineatul de incheere si pentru aceasta iti multumesc din tot sufletul!cuzea

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesk dear verisoara te iubesk!!

    RăspundețiȘtergere