luni, 8 martie 2010

Ziua femeilor...doar de dimineață!

Băieții noștri mai glumesc uneori, spunând că ziua femeii este de 8 martie și ... doar până la amiază. De data asta băieții ne-au uimit (cei de la Asociația Tinerilor Basarabeni din Iași). Acu vreo lună și un pic, la o petrecere cu amicii din asociație, am hotărât ca ziua femeii să rămână, în mod tradițional, pe 8 martie, în timp ce băieții au ales să-și sărbătorească ziua lor în a doua vineri din luna martie a fiecărui an (anul acesta pe 12 martie). Așa deci, ieri, am fost chemate toate la întâlnire de câte un cavaler (sub pretextul că ar vrea să discute despre ziua noastră - cică nu se pot hotărî ce cadou să ne facă). Cadoul a fost unul excepțional și original - ne-au așteptat la foișorul din parcul Copou cu un colaj de poze cu noi afișat de să se vadă de la un kilometru, după care ne-au dăruit câte un mărțișor, iar seara am mers cu toții la teatru. Aș vrea să-i felicit cu această ocazie pe băieți. Ați fost foarte bravo, nu ne-am așteptat la atâta originalitate din partea voastră. Se pare că v-am subestimat. Acum trebuie să ne revanșăm pe 12!

6 comentarii:

  1. Olga iti sustin parerea, baietii din asociatie chiar de aceasta data ne-a surprins placut...trebuie de recunoscut ca nimeni din fete nu s-au asteptat la o asemenea originalitate de care ei au dat dovada :)
    Pacat ca, 8 martie este numai odata pe an...

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc ca mai sunt sarbatori si noroc ca baietii iubesc fetele! Asa ca aveti mari sanse daca nu suparati baietii sa mai descoperiti unele surprize! Apropo de ce nu pomeneste nimeni de LEBADA? la care am muncit tot destul de mult merita si ea pomenita :-w!

    RăspundețiȘtergere
  3. Comentariu de mai sus este scris de Denesska, nustiu de ce nu puteam alege profilul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că va fi o revanşa interesantă. Apropo, de unde ai acces la internet ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa cum n-am observat lebada acolo pentru ca eram capturate de colajul de poze, probabil asa si aici ne aducem aminte cu intarziere. Lebada este intr-adevar extraordinara, nu stiu cum ati avut rabdare sa faceti asa frumusete. Sunteti bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. da baieti, chiar am ramas placut surprinsa. banuiam noi ca organizati ceva frumos, dar nu ne-am asteptat la atata originalitate. P.S. si ideea cu spectacolul a fost foarte reusita. multumesc mult pentru aceasta zi deosebita!

    RăspundețiȘtergere